goden morgon!

Publicerad 2008-09-24 11:22:42 i Allmänt,

Ett snabbis inlägg innan jag tar bussen till skolan. Har ju sovmorgon till 12 at onsdagar, så skulle jag vilja ha jämt för guud så underbart det är.
Samhäll väntar på oss sedan idrott, denna gången får vi inte ligga i relaxen och dega ;d
Bussen går inte om en timme och jag sitter i endast pyamasen fortfarande, endast frukosten är avklarad. Slutar vid halv 4 idag tror jag. Efter skolan vet jag faktist inte vad det blir, det lär väll märkas :)
Ingen träning idag ifall, känner att min lårmuskel måste vila så jag inte får enu ondare.
Vad kan man skriva mer..?
Att jag inhandlade ett packet hårkontoll för några dagar sedan som stärker både hår och naglar, gööör bra verkligen.
Något jag rekomenderar..
Nej, bäst jag gör mig iordnig nu så jag inte missar bussen :)



annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela