Helgen, here we come!

Publicerad 2008-09-05 18:30:17 i Allmänt,

Jag bara älskar min nya mobil. Låg uppe sent inatt och lärde mig en hel del nytt. Man kan tex fiska med den, haha.
Dagen har väll varit som vanligt ifall.. men på sats fick det bli ett body pump-pass med emma :)
Väll hemma la jag mig i soffan med veckorevyn tidningen och bara läste å läste å läste... skönt att ta det lungt. Jag som är så stressig annars enligt karro och jessica ;d (Karolina, jag skrev karro utan att tänka på det, jag gör framsteg! woho! :D)
Hängde sedan med mor till kära coop och handlade.
Ska snart käka limekykling med pasta sen bär det av till kilene där folket väntar och grillas skall det göras. Fast jag hoppar över att grilla eftersom jag äter innan.. Så jag och julia får sitta och småäta godis tillsammans, mys! :D
Hoppas bara att vädret är lika bra ikväll som nu! =)




annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela