måndag!

Publicerad 2008-09-08 19:18:43 i Allmänt,

Måååndag hörde jag, woho! Skolan är igår.
Nej jag skojar, vem orkar igentligen gå upp tidigt för att gå till skolan igentligen? :)
Har varit en rätt softis dag i skolan som vanligt :)
Sen gick jag och jessica på möte. hö-hö, vad vuxet det låter! :D Nej men ifall, gymnasiemöte om valet osv. Fick ifall en biobiljett för´t, man tackar! :D
Tog mig en promenix till sats där hela karlstad vad kändes det som. Alla gåband/crosstrainer plus styrkerumet var helt upptaget. Inga pass att gå på heller, nähä.. Men fick tag på en crosstrainer tillslut ifall sen fick det bli lite mageträning.
På bussen hem träffa jag matilda som var länge sen man pratade med. Kul att pratas vid hörru sötis! :)
Duschen väntar sen food. Jag är hOngrig, haha.

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela