Ny mobil <3

Publicerad 2008-09-04 22:26:54 i Allmänt,

Här sitter jag med min älskade LG Secret KF750 i handen. Ja, det är sant. Nu är det slut på alla nära-på-att-slänga-mobilen-i-väggen-moments. Jag har den sprillans nya LG mobilen, me löööv!
Jag och pappa åkte iväg och köpte den som en förtidig födelsedagspresent, tack så mkt!
Men innan det körde jag stenhård träning på sats, crosstrainern med extra motstånd i en halvtimme sedan styrketränin genom hela kroppen, tvekade om jag skulle gå på spinningen också, men den hoppade jag över. Duschen lockade lite mera eftersom jag var sjösvett.
Som sagt, den andra mobilen är inte så hel längre. Fatta känslan att vränga den i golvet och bryta av den på mitten, det var lycka! ;d
Vi köpte med oss en oliven påvägen hem och käka den hemma hos pappa, mys!
Sen kom jessica och kollade på idol med mig. Kul att det är igång igen, så jäkla rolig! :D
Imorgon har jag bara en lektion som slutar tjugo över 10, rätt ovärt att gå men..

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela