push it ladys!

Publicerad 2008-09-17 19:14:55 i Allmänt,

Gud så skönt det var att få sova ut i morse. Vi har ju sovmorgon tills 11:55 om ni inte visste det eftersom bussen går då. Vi börjar inte försen 12:40 blablaa..
Samhäll första lektionen där vi skulle läsa om demokrati. Ni ser, vi jobbar visst på infokomp, hähä.
Idrotten var även inställd idag så vi hade endast samhäll så fick vi sluta, rätt ovärd dag men endå. 
Så vi åkte med första bussen ner till torget då jag och jessica möte upp pappa för lunch, mys.
Jag vandrade vidare mot sats för att köra hårdträning eftersom det blivit lite snålt med träningen denna veckan.
Crosstrainern i en halvtimme fick svetten att rinna när jag sedan gick över på mag/rygg träning så skönt att känna att musklerna jobbar. Avslutade det hela med att gå på ett pass aerobics, gud så kul det var. Första gången i hela mitt liv. Så lisa, räkna med aerobics när du är fit for fight igen.

Jag mötte upp mamma utan för bikbok så vi kunde köpa tröjan jag hade hängt undan under dagen. Men det var stängt.. typiskt, vi får ta det imorgon istället.
Duschen blir nu sen sitter jag bänkad framför tv:n och hoppas att robin går vidare, jag dog helt seriöst när han sjöng även på hans utseende.




annamaria;

Kommentarer

Postat av: jish hali san

Publicerad 2008-09-17 19:26:12

han har redan gåt vidare juuuuu :D

Postat av: anna svarar

Publicerad 2008-09-17 19:59:17

ja men puco, han ska ju vinna!

Postat av: jushil aus

Publicerad 2008-09-17 21:10:34

hahah men det får man ju inte se nu :d KLAPPTRÄ :D

Postat av: soffan

Publicerad 2008-09-18 09:40:12

aerobics, go girl! mään testa inte combat utan mej.. det ska vi allt göre ihop dä ;P



ööj, ja fråga lisa häromdan om inte ni kunde komma te mej om två helger typ.. kolla upp det va! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela