rubrik..

Publicerad 2008-09-10 19:32:35 i Allmänt,

Veckan går så otroligt fort och det är redan onsdag..
Hade ju somsagt en härligsovmorgon imorse enda tills 11:55 då bussen går. Men vi började inte skolan försen vid 12:40. Busstiderna suger faktist..
Hade samhäll första lektionen där vi fick ett papper och en bok så skulle vi svara på frågor om usa för läraren skulle bort. På idrottslektionen låg jag, jessica och karolina på relaxrummet ett tag tills vi kom på att vi kanske hade börjat. Men dom hade redan gått iväg, happ.
Vi tog tha buss vidare in mot torget där vi skildes åt för att jag skulle till sats och träna.
Hur skönt som hellst!!
Lisafisa ligger fortfarande inne på sjukan och opererades igår. Men mår hyffsat bra endå :) Skönt det ifall, hon får troligtvis åka hem redan i kväll eller imorgon, whiii i´m happy! :D <3
Idol strax också, denna gången får karlstad visa vad vi går för! ;D Somtur är får jag även sällskap denna gången också så jag slipper sitta själv :) Kattfot-jessy be here, soon eller om några år, drygast i sverige! :)
Idag är jag så snäll också så jag kan bjuda på lite bilder från school.


karro och jessica hjärta BK















Puss på swm1.


annamaria;

Kommentarer

Postat av: jurshilda

Publicerad 2008-09-10 21:52:56

anna-elefanttass

Postat av: Anna svarar

Publicerad 2008-09-10 21:56:11

puss på dig med catfoot-jessy!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela