snabbisrast

Publicerad 2008-09-22 14:26:12 i Allmänt,

En upptadering direkt ifrån infokomp sal 22. hähä.
Har AL och det är riktigt intressant att skriva om bermuda triangeln, jag hade aldrig hört om den innan, tydligen vad jag den enda.. (?) Ifall så har jag tagit min rast nu jag är tydligen också den enda som har gjort det.. haha.
Fast det blir ingen lång rast, måste fördjupa mig mera i det roliga arbetet. Hoppas bara att ali, oskar, kristoffer och amanda gör detsamma, tror jag nog för dom tycker nog det är lika intressant som jag.
Slutar om en halvtimme då blir det stan i en timme med jessy, sedan body pump på sats. Jag har saknat det..
Fisen får även börja träna idag, wiho! Fast.. jag tror inte att hon ska köra på med body pump direkt ;p
Aya, nu återgår jag till arbetet. Min rast varade i 5minuter, hähä..

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-22 19:21:00

ANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNA

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-23 11:25:25

JESSSSICA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela