sopa på, fbk.

Publicerad 2008-09-02 15:58:02 i Allmänt,

Jag är så slut i hela kroppen att jag kan somna sittandes..
Hur har dagen sett ut idag då? Åkte till skolan i onödan kanske.. Hade endast mentorsamtal i 1 minut sen fick vi sluta.. åhh.
Lisa slutade även hon så vi gick till sats och körde crosstrainern i en halvtimme, jobbigt denna gången faktist men riktigt skönt. Sen blev det styrketränings-passet efter det, så nu är jag tröööttast.
Tackar så otroligt mycket för våran sovmorgon imorgon som är tills tjugo över 1 som vanligt, den behövs!
Vi åkte hem till emma och hjälpte henne med att baka tills födelsedagarna framöver, smarrigt, påtal om födelsedagar så är det endast 49 dagar kvar tills min, sluttjatat om 15-åringen YES!
Vi tog sedan bussen hem som var för en gång skull inte så drygt och tråkigt som det brukar. Både jag och lisa var övertrötta så det gick hur lätt och smididgt som hellst ;D
Vad sker nu då? Sängen och oc eller sängen och oc? hmm.. Sängen och oc, smart ;D

annamaria;

Kommentarer

Postat av: soffan

Publicerad 2008-09-02 16:26:03

lust att trycka godis å¨lördag goding? jag kommer hem :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela