tisdaaaaaaag!

Publicerad 2008-09-16 21:30:46 i Allmänt,

Tidagar = inga lekioner för infokompare! :D Rätt segt om man inte har något man kan jobba med faktist.. men jag gjorde det bästa av situationen så tiden kunde gå lite snabbare.. eller ja, till en början var jag nära på att bara lägga ner allt och åka hem.. allt var bara fel och gick fel. Men jag ändrade mitt humör och målade en fin bild från lisa till stelios. Den var målad av mig alltså, nöjd måste jag säga! :D haha.
Efter lunchen blev det fotostudion där vi fotade och modellade, skoj :D
Efter skolan blev det bergvik en snabbis med karolina som sedan hänkade med mig hem.
Jessica kom även lagom tills idol började så det blev mysigt.

En sak jag har tänkt på när jag åker buss, haha värst vad jag tänker och gillar att åka buss, vad händer med mig?
Ifall.. glada busschaförrer är så himla mysiga, man själv blir så glad av dom och sätter sig ner med ett leende på läpparna. De ser verkligen ut att älska sitt jobb och allt folk som går ombord. Det är alltid tjocka gubbar som alltid är på bra humör och skojar till det hela.
Det är inte så värst kul att mötas av världens surgubbe/tant. Då blir man själv lika tillbaka så blir det hela bara fel. Man får fel inställningoch sätter sig istället och irriterar sig på chaffören.. Nej, om du som är chafför och ska vara sur och grinig kan du lika gärna lägga av med det på en gång. Tänkt på det nästa gång ni åker buss, jag brukar nästan alltid tänka på det. haha..

annamaria;

Kommentarer

Postat av: jashurilda

Publicerad 2008-09-16 21:56:21

tjocka gubbar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela