Jag tänker för mycket..

Publicerad 2008-09-30 21:36:58 i Allmänt,

Varför ska alltid sängen vara som skönast när man måste gå upp och åka till skolan? Varför kan den inte vara lika skön när man får sova och inge har någon skola..?
Jag har vaknat och gått upp 10 minuter innan bussen har gått 2ggr i rad nu för jag har varit så otroligt trött.. inte bra. Men jag hinner, de är inte dåligt alltså.
Tisdagar är ju så chill i skolan så det skricker om det.. blev inte mkt gjort idag eftersom jag inte ligger efter i något.
Vandrade runt med karro och jessica på stan lite förut för karro skulle köpa mjukisbyxor och jessica skulle lämna in mobilen. De roliga med det är att nu har jessia en stenåldersmobil som hon ska leva på i 4veckor, hahaha.
Fick bli spinning som träning idag, benen kändes verkligen som spagetti efteråt..
En sak som jag tänkte på igår när jag körde styrketräning som är rätt så typiskt killar alltså.
När jag satt där och pumpade med mina 20kg vikter står de massvis med killar i grupp och sktyter om hur mycket dom tar i benkpress osv.. de vill alltid vara värst. Visst det är charmigt men är man "cool" bara för man tar några kilo extra än andra?

Lite trött på min musik på ipoden också eftersom de bara är typ ballad efter ballader på den.. Inte så värst peppmusik när jag har med den när jag tränar. Så jag rotade igenom all min musik för att hitta något nytt. Men jag såg nu att de mesta av musiken jag har lagt in är typ ballader.. haha. Alltså är ballader min stil alltså. Lite komiskt eftersom jag inte skulle ha så många ballader.. aya, de för duga endå. De är ju riktigt gött att lyssna på lugn musik när man åker buss.
Ser fram emot helgen faktist, jag och bästa ska utomlands, till norge. Ska bli otroligt skönt att komma bort lite, behöver de.

annamaria;

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2008-10-01 11:29:35

Ja, du är värd lite kul och miljöombyte...Sally var det va...? Var rädd om dej! och glöm aldrig bort att ha kul...må bra..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela