Music rock the world.

Publicerad 2008-09-15 17:12:02 i Allmänt,

Oj, så frånvarande man var under helgen, kanske var för jag hade annat för mig som tex. Umgås med mina goa vänner. Puss på dom. Det var en rolig helg som både började och slutade bra, tack ni som gjorde den.
Självklart var det ju lisas tur att fylla hela 17 år på lördagen, shit vad tiden går fort. Minns så väll när vi var 2-3 år och sprang runt mellan gårdarna och var hur barnsliga som hellst, eller det är vi ju nu också men.. Ifall, grattis i efterskott till dig :)

Måndag idag alltså, blää för skolan och allt vad som innebär med måndagar. Sjukt vad det tar på krafterna att gå i skolan alltså.. Potatisbullar med bacon i till lunch såg inte så lovande ut så det fick bli en stor tallrik sallad plus en macka från cafeterian som jag fick leva på under dagens lopp.
Jag begav mig till sats efter skolan men jag kände redan innan jag satte igång att träna att magen bara skreck på mat. Gjorde nästan ont så var nog bäst jag lyssnade på den och körde 10 minuter på crosstrainern och sen ben/lår där fick det vara bra. Byta om fort för att hinna med tjugo över 4 bussen hem så jag äntligen fick maaat. Kanske ska börja med våran deal snart karro att ta med frukt och macka till skolan så vi klarar oss?! ;d
Och en sak jag måste tilllägg som inte har till ämnet att göra men endå att under engelska lektionen idag så pratad vi om man kunde klara sig utan musik eller inte och vad musk betydde för en.  Jag var helt fast vid att det finns andra saker i livet som är lixom viktigare än musik.. Men påvägen hem idag kände jag hur fel jag hade. För gud så skönt det är att bara sitta alldeles ensam på bussen med skön musik spelandes i öronen, så jag tar tillbaka det jag sa. För en gångs skull tyckte jag det var hur skönt som hellst att åka buss själv jag som ALLTID då menar jag verkligen alltid varit så off mot det. Men musiken var ju med mig, tackar man för.
Ska försöka ta med mig någon till onoff senare också så dom får kolla på mitt mobilbatteri för det dör efter ½-1 dag, riktigt irriterande!
Nu är maten klar ifall, jippi.

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela