mys-helg.

Publicerad 2008-09-07 12:13:18 i Allmänt,

Helgen kan beskrivas som regning och mysig.
Fredags blev det ju som sagt grillning på kilene där vi satt och pratade tills mörkret låg som ett svart täcke över oss. Med musikmobil och elden klarade vi oss. Det får vi göra om bruds för det var så mysigt.

 


Lördag degade jag i sängen extra länge och nörda en hel säsong av oc, mys!
Mot kvällningen åkte jag hem till jessica då vi åkte vidare mot coop och köpte godsaker.
Vi mötte sedan upp julia och åkte och hyrde film, dagboken.
Hem till jessica där vi kollade på den.
Tog sedan en cykeltur mot natten men det regnade så den blev inte långvarig.
Vi sa hejdå istället och var och en åkte hem till sig, mysdag.



Söndag idag alltså, det enda jag har hunnit gjort är att äta frukost som bestod av fibergröt med banan (ideén från sofie, super gott ju!) även 2 knäckemackor med mosad advokade och banan på super gott det med.
Funderar på om jag ska åka in till sats senare och träna lite. Men min träningsverk i låren känns fortfarande riktigt mycket. Jag kunde knappt gå i trappor igår..
Men isåfall får det bli crosstrainern idag, lungt och försiktigt.

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela