torsdag, redan!

Publicerad 2008-09-18 19:20:28 i Allmänt,

Gud vad trött jag har varit idag..
Sista lektionen varade ju i hela 2 timmar och historia, tuvär. Men läraren är ju bara så bejb så det är de som får en att vilja ha historia, haha. Denna historia lektion varade i ett grupprum med böckerna på golvet, degade i soffan, kolsvart och musikmobilerna på. Vi var nära på att soma så gött var det... När man väll kom ut så blev man genast mkt piggare.
Mötte upp mamsen på stan så vi kunde köpa min kofta och sedan äta en baugett på sjöqvisten. Sen var jag redo för ett core pass på sats. gick/sprang även på rullbandet innan i 15 minuter.
Nu är jag trött igen.. kan bero på att jag satt upp tills halv 1 inatt och pratade med K. Lägga sig i tid blir ikväll..

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela