helgen.

Publicerad 2008-09-28 12:38:19 i Allmänt,

Fredagen bjöds på trötthet ända in i själen, vilket gav resultat när jag kom hem efter skolan och slocknade till oc. När jag sedan var illa tvungen att åka hem till jessica för att fixa och dola där jag även la mig och sov, väldigt socialt av mig.
Åkte hem igen och försökte pigga upp mig själv för att sedan ta bussen in till staden och träffa på lite folk.

Lördagen vaknade jag vid 10 pigg som en lärka, haha.
Åkte in till staden mot sats och sprang av mig lite på rullbandet och avslutade med mage/rygg träning, hur skönt som hellst.
Och lisus, när ska vi träna tillsammans igen? miss you! :)
Pappa kom och hämtade upp mig efteråt då jag har varit med han hela dagen, mys!
Vi styrde bilen mot bergvik och där inhandlade jag underkläder, badbomb, hårfärg, träningsbyxor och en vattenflaska.
Vi åkte sedan hem till honom där jag la mig i badet med rosendoftande bomerna och läste cosmopolitan och levande ljus, mys!
Tröttheten kom smygandes mot kvällningen men det hindrade mig inte från att åka hem till karro där folket befann sig.
 Ingen mindre än min barndoms vänn emma matsson var där, henne har jag inte träffat på cirkus 6-7år. Shit vad tiden går fort, men riktigt roligt att träffa henne. Många fina minnen tillsammans hörru! :)

Söndag alltså idag ska jag bara dega sönder i min säng och ha oc maraton med mig själv.

(Här har ni oss, 6år och hur coola som hellst.
emma sitter i mitten på nederstaraden, btw )



annamaria;

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2008-09-28 16:10:22

MMMMMMMMMMMMMMMMMM så mysigt att ha dej en heldag ANNA . Så coola ni är hela bunten på skolkortet .

Hör av dej när du vill gumman älskar dej Kram Pappa

Hällsa alla

Postat av: Anna svarar

Publicerad 2008-09-28 21:03:11

Klart jag hör av mig, älskar dig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela