Grattis julia!! :D

Publicerad 2008-09-03 17:24:27 i Allmänt,

Onsdag idag alltså lika med världens sovmorgon till tjugo i 1. Eller 12 för då går bussen.
Men jag vaknade av mig själv vid halv 10 och gjorde mig iordning och käkade frukost så var jag klar typ 2 timmar innan jag skulle gå, men tiden gick rätt snabbt endå.
Precis när jag gick så kommer världens regnskur, kuuul. Som tur var hade jag paraply tillhands.
Fick även sluta tidigare idag, skönt.
Ikväll blir det hem till karolina och kolla på idol, mys!

Måste även utfylla ett fyfalligt levande för julia, hon leve hurra hurra!!! :D
Bruden blir hela 16år dagen till ära.
Grattis grattis grattis! :D<3









Jag minns dagen som igår, när vi kom i samma sexårsgrupp när vi har 6år.
Jag är så otroligt glad över att vi lärde känna varnadra.
För det har alltid varit du och jag som har haft skrattanfall åt allt och ingenting.
Det är du och jag som har lekt med barbies under borden i skolan.
Det är du och jag som har gått i samma klass i 10 underbara år.
Det är vi som kommer känna varandra livet ut, lova mig det.
Jag älskar dig julia!


annamaria;

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2008-09-03 21:53:59

Alltså bju på bilderna!;d

TACK, SÖTNOSA! <3 DU ÄR BÄST, hand i hand livet ut klart! JAG ÄLSKAR DIG!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela