back in days

Publicerad 2009-04-20 20:53:46 i Allmänt,

Blev faktist chokad över att klockan ringde klockan 6, slog mig senare att det är ju back-to-school-time idag.
Lovet har faktist varit underbart och väll använt.
Inte så jobbig skoldag mer än att de är slutspurt och nationella närmar sig, lite panik känsla.. 
1:an på infokomp har snart gjort sitt :o. Gått otroligt fort denna tiden faktist..
Även back to sats & träningen nu efter ett godisätande lov, skönt att ge ut allt på dagens puls-spinning.
De roliga/tråkiga är att både jag och lisa klagar varje gång vi sätter oss på cyklarna att vi har så ont i rumpan pga hård sadel.. :p
Imorgon ska jag träffa lövley P igen, saknat dig! :)



annamaria;

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-04-20 23:36:32

Låten är 1000000 gånger bättre än orginalet, kanon!:)

PUSS!<3

Postat av: Pappa

Publicerad 2009-04-21 07:36:26

Ni får skaffa er cykelbyxor tjejer .Du är bäst anna

i kväll tar vi en egen fruktdrink

Postat av: soffan

Publicerad 2009-04-22 12:16:24

klart en av pussarna var till dig! du är ju min sally du :P så befinn dej hos lisa på fredag så får vi ha en koselig kväll allesammans :) så kan vi snacka om min kommande frilla också, behöver all hjälp jag kan få :) så tänk ut en bra färg åt mig också, slingor är också välkommet :P



pössepuss! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela