fyra för de stora och fem för de små..

Publicerad 2009-04-06 19:05:24 i Allmänt,

Datorn är tillbaka, wonderfull :D
Helgen är ifall över och den var hur mysig som hellst men går för fort. 
 Han både med att plugga lite engelska (applåder), övningsköra en hel del (de är ju såå roligt), äta den nya ben&jerry glassen (som är en ny favvo) och suttit ute och softat i solen med boken, 'de ska bli ett sant nöje att döda dig' i handen som jag inte kunde slita mig ifrån! :p

Snart lov och de glädjer mig verkligen för då nalkas det färnbo, saknar stället och folket! :) Världens mysigaste place to be! ;d
Men ifall så är de 3 skoldagar kvar innan lovet och en av dom är avklarad.
De är så drygt att jobba nu när man bara vill ut i solen. Idag har det varit ruggit varmt också, underbaaaaart! :D
Jag och lisa drog hem till mig och käkade pannkakor och spelade hattfnatt som i våra yngre dar, ska även nämna att jag tog hem segern! ;d
När vi sedan begav oss till sats för att köra järnet på puls-spinning pass med susanne, om vi kämpade och tog i, ojojo! :D



annamaria;

Kommentarer

Postat av: julia svarar

Publicerad 2009-04-06 20:10:45

du är för farlig på vägarna, så det blir jag! :D

hoppas du kirrat bilderna på bdb nu, btw;o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela