inte platsen som gör de utan folket i de.

Publicerad 2009-04-24 14:46:30 i Allmänt,

Var jag vaken imorse eller hur var det..? Aldrig varit så trött i hela mitt liv men jag kämpade mig upp för att köra spinning med fisen, alltid skönt med en bra start på dagen! :)
Nationella väntade på mig i skolan och hur de gick kan jag inte svara på, njaa sådär kanske, jag vet inte.. ;d
Hade en lektion efter som bestod av att prova skor i stan,  ja såna softa lektioner har vi, dom kallas komunikation, jag älskar dom! :D
Prövade mina älskade skor ännu en gång men jag har besluts ånges om jag ska köpa eller inte? :d

Är dom inte snygga? :D


Fiskmåsarna svävade precis över huvudet på mig när jag och jessica satt på torget eftersom de är matgrej, tror ni jag hade panik eller?
Måste nämna att jag blev interjuvad av tv också, lite pinsamt.. så ett tips är att inte kolla på tv ikväll ;d
Suttit ute i solen och käkat glass & läst solo, sooooft :d
Ska cykla in till stan strax igen för att hänga med mami till mattorget, de engelska godiset kändes så lockande!:p
Ikväll ska jag mysa med lisafisa! :)

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela