Put your loving hand out, baby.

Publicerad 2009-04-07 21:27:22 i Allmänt,

Vilken härlig dag det har varit. Vädret höjer humöret och allt blir så mycket lättare! :D
Gjorde äntligen klar engelskan som jag har flyttat fram för länge nu, så skönt att den är undanstökad.
Blev även klar med svenskan så jag har tagit hand om tiden idag, goodie! :p
Hade även examination i matte sista timmen som bestod av att första halvtimmen skälla ut läraren som seriöst är den sämsta matteläraren jag haft i mina dar, urs! :p Knäckt blev han ifall, ha!

Var precis på minuten att jag och lisa eller blöjan menade jag han med våran buss till skoghall. En sväng förbi mörmo gård och sen en promenix hemåt så vi spelade 500 ute i solen, blöjan fuskade! ;d
Käkade tacos tillsammans med peter och sussane till hockeyn, oooolidligt spännande! :D
Ska på med förkläde och kavla upp ärmarna och baka en tårta nu, ryktas om att någon fyller år imorgon! :D
Laddar upp med att lyssna på swm1 låten, our song! <3




annamaria;

Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2009-04-07 22:27:08

Du har ost i nacken.

Ps. Jag har ingen blöja längre, den ligger i soptunnan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela