rullat i samma spår.

Publicerad 2009-04-23 21:53:05 i Allmänt,

Jag känner mig faktist riktigt duktig i skolan nu som har lämnat in hela 4 arbeten under 2 dagar som jag har drygat ut på.
Hur bra är inte jag då? :D
Fast jag har speciall arbetet som jag knappt har börjat på som jag ska ta tag i... snart...
Sen är de ju nationella imorgon också, hur kul är inte de då?
Klappar mig själv på axeln för jag sliter på i skolan fast jag kämpar att komma upp i tid när klockan ringer så jag slipper käka frukosten när jag springer till bussen på morgonen, som har hänt de senaste 5 dagarna! :p
Inte lätt att komma tillbaka i rutiner efter lovet, får härda ut tills sommarlovet som snart står vid dörren! :D



Annars då.. det har blivit vår, känns i både luften och på humöret och får inte glöma klädvalet. (Ett tips är att skippa klä sig i mjukis från topp till tå när solen steker som mest, tro mig jag vet! ;d)
Tog en powerwalk på kilene tillsammans med mor såhär på kvällskvisten, svalkande och härligt! :)
Ska snickra ihop ett cv så jag kan ta mig ut på arbetslivet, money money money! :D

annamaria;

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela