sunshine in the rain

Publicerad 2009-04-28 11:22:30 i Allmänt,

Några vuxen poäng till mitt igår tycker jag! :d
Första poängen fick jag när jag lämna cv osv på mitt "jobb".
Den andra fick jag när jag skrev till försäkringsbolatet angående mitt ärr ;d



Helgen spenderades med lisafisa, mysmysmys hela helgen lång! :)
Han även med lite shopping med papsen så jag fick mina älskade skor! :p
Slingade även håret till de ljusare, orange enligt mig men guldbrunt enligt andra..
Silvershampoo får användas under en tid, thanks god :d

Valde att jobba hemma under denna tisdag eftersom jag har mycket att göra. Så var de mera värt med att sova ut, äta frukost i lugn och ro för att sedan ta tag i arbetet. Skriver ett speciall arbete om kvinnomisshandel, dax att börja idag tänkte jag..
Sitter här med träningsverk i låren efter gårdagens body pump, de är en härlig känsla! :D
Ska ta mig in senare till stan och köra spinningpuls med fisen om inte hon har för mycket träningsverk?! :D

annamaria;

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-04-28 17:27:47

Härligt jobbat tjejen...Är imponerad av ditt engangemang att ta tag i allt..du fixar och donar-lite här och lite där..du är bäst!!Glöm aldrig det!Puss..mor..

Postat av: lisa

Publicerad 2009-04-28 19:07:31

du kommer aldrig bli vuxen, bitch. och ja, vi är kvitt. men jag har mer ont i armen än & ha träningsvärk, undra vad den kan bero på.... lav jo!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela