hej alla fans!

Publicerad 2009-04-03 12:08:03 i Allmänt,

Jag har full förståelse över att ni saknar mig så mycket att ni sitter och är överspända och förväntansfulla över att jag ska be back on track! :)
Troligtvis till helgen har jag dator igen och allt återgår till sitt normala.. Nja, de vet man väll inte.
Har faktist varit riktigt skönt att slippa datorn dessa dagar för man har uppskattat och fått så mycket annat gjort. Det är sjuk vad datorn kan ta upp så mycket onödigtid igentligen! :p

Har väll inte hänt några så värst stora big deal med livet under tiden datorn har varit borta.
Igår kändes de som de enda jag gjorde var att gå, gå och åter igen gå! :p Eftersom de fina vädret gjort mig på riktigt bra humör så tog jag mig en timmes promenad runt om på hammar istället för att vara instäng i en svettigt gym! :)
Efter en övningskörnings lektion med pappa med bakning runt ett hörn och lite skogskörning så kände jag mig en erfarenhet rikare i bilkörning, de tar sig! ;d
Han bara hem igen innan karro ville ut och gå hon med då vi gick runt överallt och slutligen hamnade på coop där vi köpte mörkchoklad, ljuvligt! :)
En stor sak som måste nämnas är också att jag drack en kopp kaffe och åt två mackor med ost på, ett haleluja moment! :D De tar sig även där.
Kommer allt bli en människa av dig också, säger mamma! Jotack, de kommer, de kommer! :p

Imorse var jag redan påväg till gymmet för en morgonträning på spinning med lisa och emma. Om jag var vaken var en annan femma, men fort gick de ifall och de alltid skönt att få en sån start på dagen! :)
Käkade frulle i skolan tillsammas med lisa och sara då de blev några brödskivor extra! ;d
Har precis skrivit klart min komunikation och ska snart bege mig ner till matsalen för att avnjuta en tacosmåltid.
Fredagskvällen ska spenderas med louise, myyyys! :p


annamaria;

Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2009-04-06 14:25:33

du du du du, du kommer hit snart snart snart. Till sal 16 och hoppar på mig(L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela