afrodance

Publicerad 2009-08-25 21:35:11 i Allmänt,

OM jag har skakat hela min kropp till afrodans idag, woho!
GRYMTROLIGT!! :D fulltpackat med härliga & taggade folk som tjoar och lever sig in i afrikasrytmer tillsammans med bongotrummor och dess like ur högtalarna, vilken stämning! :D
Mot slutet av passet börja jag känna att de sved och kändes obehagligt under foten, äsh lite smuts under tänkte jag och borsta bort, men smärtan satt kvar... hmm.. 
Under avslappningen märkte jag vad felet var, två blodblåsor under fötterna, mysigt.. NOT.
Så en kom ihåg tills nästa gång är att tejpa under fötterna eller köra med skor.



Har varit en otrolig soft start på skolåret hitills.
I måndags fick vi schemat som ser hur bra ut som hellst, slutar 2 typ varje dag plus att jag inte har karl i matte B, BIG PLUS:D
Idag fick vi en ledig dag, inget man tackar nej till precis! ;d
Så jag har klippt gräset, tvättat, diskat, softat, hur duktig är jag på en skala? :D höhö..
Imorgon börjar jag vid halv 11 med svenska utan carola.. :(

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-25 21:55:18

hakuna matata...och blåsor det blev...Synd att foten blev lite skev...gräsängen kortklippt blev...en guldsstjärna i himlen jag skrev...Älskar dej !! skriver jag nu i detta brev...Glöm inte bort o LEV!!!puss..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela