if you´re not in, you can´t win.

Publicerad 2009-08-30 00:12:20 i Allmänt,

Bott i papis lya sen i torsdags all by my self. Dock är idis hemma också.. ;d
Ifredags gick jag & sofie lös på combat, lite seg tänkta var vi väll en aning eftersom vi gjorde fel steg så de blev en spark där och en krock där, vi var inte riktigt vakna.. ;d  Gick hem och fräsha upp mig & drog på mig mjukisklära eftersom jag skulle få besök av maja & karro då vi hyrde film & köpte godis för 100 kr, är vi tjocka or what?
Käkade tacos och satt ute på ballkongen och bara pratade och pratade tills vi kom på att vi har tre filmer att kolla igenom, men vi orkade knappt hålla oss vakna tills den första så vi hoppade i säng istället, skolan tar på krafterna altså.. :P

Vaknade av alarmet imorse för att jag & maja skulle iväg och träna eftersom det var öppet hus på sats så drog jag med mig maja på spinning & core, roligroligt! :d
Käkade stekt "shenomilost" med rostade rotfrukter & grillad majskolv till lunch som höll oss mätta längelänge, plus lite candy from yesterday också dåra, hähä..
Kollade på andra filmen tills klockan passerade att vi skulle göra oss ready to go with the buss till kära hammarö.
Softade lite hemma hos karro, åkte moppe som gamla goá tiden..
John blund kom smygandes i mina ögon så jag fixade skjuts som kunde ta mig tillbaka till herrhagen & här ligger jag nu, nerbäddat och upphöjd ;)

Imorgon kommer jag spendera hela dagen i badkaret med mitt lilla mini spa med allt ifrån fotskrubb, kroppsskrubb, hårinpackning, ansiktsmask... you name it!





annamaria;

Kommentarer

Postat av: soffan

Publicerad 2009-08-30 07:50:35

alltså, vi fick oss några redigt sköna skratt på combaten alltså :P HAHA, skolan tär på oss!

Postat av: lisa

Publicerad 2009-09-01 13:58:38

På torsdag tjejen, på torsdag ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela