happy ending

Publicerad 2009-08-19 22:57:52 i Allmänt,

De börjar dra ihop sig för skolan, redan imorgon för dom flesta men för mig gäller de på måndag! ;d
Ska faktist bli skönt att komma i rutin igen & återgå till mina underbara classmates. Men jag kommer nog ta tillbaka allt detta på måndag när klockan ringer och väcker mig.. :p

På måndag och 2 år framöver är de the fab 4 som gäller agian! ;d



Det är höst i luften också, mysmysmys!
Jag älskar hösten, OM jag ska shoppa höstkläder i mängder.. åh mysiga stickade koftor, höststövlar osvosv.. :)
Problemet är bara att min garderob är seriöst fullproppad med klär, märkte för någon dag sedan att den har börjat sprukigt, kanske dax för en större eller minska på klädinköptet. Men de sistnämda kommer aldrig hända, höhöh..

Imorgon ska jag träffa min älskade louise, om jag känner oss rätt så blir de käk på waynes ;d
Även lite uppdates & skvaller om våra liv, det behövs! :)


Efter misslyckad utekväll för någon dag sedan
blev marabou chokladen våran räddning, thanks gud.




annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela