lita reklam skadar väll aldrig?

Publicerad 2009-08-21 19:00:55 i Allmänt,

Först och främst måste bara rekomendera världens bästa hårprodukter, inge mindre än björn axéns produkter.
Jag har allt ifrån shampoo, balsam, inpakning, serum, torrshampoo, hårspray osv därifrån, de är verkligen super bra!
Jag lovar, ni blir inte besvikna inte ens från första användning.
Jag är en sådan person som inte orkar med mitt hår, borstar de aldrig, de växer som ogräs och är hur sliter som hellst, jag är helt enkelt urdålig på att sköta om de.
Men med björn axen blir de hur mjukt och skönt som hellst, jag är kär i mit hår nu! :p




Ska bege mig hem till elin där mina älskade brudar befinner sig ikväll, mysmysmys! :)
Imorgon ska jag hem till papitulo och ligga på en spikmatta, käka tacos & godis.
Även en liten tur on tha down town maybe? (a) big löve to you my dear!


annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela