this is a good song

Publicerad 2009-08-03 13:08:44 i Allmänt,

Inne i augusti månad och vart tog sommarlovet vägen? :p
Men faktist, jag ska inte klaga som alla andra gör att detta har sugit och blablaa.. För vet ni, jag har haft jävligt roligit ändå trotts regn och ruskt, för de blir ju vad man gör de till :)
- Det fnns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder.

Nu ska jag ifall återgå till de normala livet är det tänkt ifall. För så myckte gosaker och framskjutning av att besöka gymmet har blivit på tok för mycket av helt enkelt.
Nu är jag back on track! :p
Ska ta en vända på stan innan passet börjar för att se utifall det finns något snyggt.
Lunch med mor & vän till henne blir det också, mysmys! :)
Måste lämna in mitt mobilabredband för det vägrar fungera...
På tisdag drar jag till färnbo mina vänner, underbart! :D



- Ett år sen idag, tiden går så fort..


annamaria;

Kommentarer

Postat av: lajsafajsa

Publicerad 2009-08-04 15:07:15

Ha det så kul i färnbo. Hälsa myggorna;) När du kommer hem får vi hitta på något ruligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela