hurtigkurren is back on track!

Publicerad 2009-08-17 20:15:19 i Allmänt,

Tog en powerwalk på morgon innan frullen tillsammans med majzor, uppfriskande och piggande! :D
Fräsha till oss litegranna för att cykla in till stan för att luncha & shoppa.
Klockan slog fem och de var dax för mig att knalla vidare till sats för att få upp flåset och låta svetten rinna tillsammans med sofie & dimitra på dagens combat pass som var sjuuukt jobbigt och hur roligt som hellst. (med lite hårda och håriga cocosnötter, haha! :D)
Cyklade hemåt öa igen i världens motvind.. inte så rockigt faktist.
Nu är jag nyduschad och nyäten och inväntar att maja ska komma hem från övningskörningen så vi kan färga varandras hår, jag har väldens besluts ångest om jag ska färga det mörkare, ljusare eller göra slingor :p
GE MIG ETT TIPS ÄR NI SNÄLLA :D

my dear majz & jag, snygga huh? ;d



annamaia;

Kommentarer

Postat av: veteran..

Publicerad 2009-08-18 10:39:14

Mitt enda tips är att DET DU bestämmer dej för...VAR nöjd med det...och ändra dej inte eller göra om ,igen o igen o igen oooooo.......puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela