byebye summer, hello school

Publicerad 2009-08-23 23:38:55 i Allmänt,

Nu är sommaren 2009 så gott som över, gått på tok för fort men som man brukar säga, de går fort när man har roligt.
För visst har jag haft en underbart rolig sommar med dess olika  innehåll, dock finns det väll vädret att klaga på men äsh då.. :p
Våran såkallade caramia weekend blev ett hyffsat bra avslut på den fina sommaren, vi tackar och bockar.



I lördags spenderade jag hela dagen tillsammans med papi.
Testade på att ligga på dessa omtalade spikmattor som var till en del väldigt avslappnande med även lite obehaglig, prickigt & röd blev mitt resultat när jag steg upp.
Trippade ner på staden för att utgöra några fynd, alltid lika roligt.
Köpte med ingridienserna till tacosen & styrde kosan mot skåre för att köpa en fet påse med godis som var på tok för länge sen jag käkade och nu hade jag äntligen hittat suget för dessa godbitar.
Drog på oss utrustning för att dra oss ut på en terrängcykling i skogen och backe upp & backe ner.. Riktigt jobbigt, går inte ens att jämnföra med spinningpasset på sats, detta var nog några gånger jobbigare.

Denna sista söndag har jag tillbringat i soffan framför g to gents, dock somnade jag när finalen var.. lyckat. :p
Tog en promenad mot kvällningen för att lätta på hjärtat tillsammans med maja, tack för du finns! ♥





Nu rullar jag in på andra ring och ska börja vänja mig att skriva en 2:a i stället för en 1:a.
Minns att jag fortfarande skrev 9D lång in i halva 1:an, svårt att släppa den klassen kanske? :)
Sen hoppas jag att ni alla håller en hård tumme för min skull att jag får ett överskåp iår igen, hoppashoppas!
Ska faktist bli hyffsat rolig att börja igen, denna gången på klaragymnasium... R.I.P infokompgymnasiet
Nej, dax att bli ett med min blommiga kudde och vakna upp pigg imorgon förhoppningsvis.. :p

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-24 00:08:51

Fin & bra skriven blogg, keep going girl.

Skönt med vänner att luta sig mot, dom ska man vara rädda om.

Postat av: Papi

Publicerad 2009-08-24 07:09:33

Du är grymm Anna vilket klipp du hadde i uppförs backarna jag är mycket imponerad av dej.

Klart du får ett överskåp om inte hota med att pappa kommer och stänger av fjärrvärmen:).Hör av dej när du vill göra inköpen till spa helgen.

KRAM DU ÄR BÄST ANNA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela