syskonkärlek, är de inte underbart?

Publicerad 2009-12-21 17:03:49 i Allmänt,

Idag har jag varit på hugget rejält då jag har julstädat, klätt granen och bakat julgodis.
Blev på riktigt myshumör så jag gjorde teé & myste ner mig i soffan tillsammans med vecko revyn & tända ljus. Bara njöt över hur mysigt jag hade det ett tag..
Tills min bror kom hem då han trampar in med skorna utan en tanke över att jag har städat, tänder alla lampor som går att tända och breder ut sig med sina grejer..
COME ON, flytta hemifrån så jag istället kan sakna att du kommer hem och förstör stämningen för mig.
Nu ska jag äta pannkakor och min bror ska inte få någon, HA.
(love u anyway big brother!)



























annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela