let´s play a love game.

Publicerad 2009-12-07 15:55:46 i Allmänt,

Färgade mitt hår svart igår av misstag då de igentligen skulle bli brunt, fan heller.. Antingen vänjer jag mig vid det (då blir nog mamma glad också) eller bor i en mössa resten av mitt liv eller går till frisören och avfärgar de, dock är plånboken rätt tom efter helgens julklappsshopping i örebro, de posetiva med de är väll att alla julklappar är klara.

Är inne på min tredje clementin i hopp om att den ska smaka något. Men dom är ju helt smaklösa.. en ren besvikelse, hoppas bara dom får smak tills julafton & att snön kan komma någon gång...
Sitter förtillfället och skriver på hälsopedagogiken och väntar på att klockan gå så jag kan åka in och gå på ett pass yoga, har glömt bort hur otroligt avslappnad och skönt de faktist var sist jag gick på de för något halvår sedan, dax att gå på de som en ren vana.




annamaria;

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela