sumering av 2009.

Publicerad 2009-12-22 00:04:28 i Allmänt,


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: ja, jobbade på sommaren rena döden ju.
Höll du några av dina nyårslöften?: faktist så gjorde jag de, gratulations!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nej
Dog någon som stod dig nära?: nej, peppar peppar
Vilka länder besökte du?: sverige (L)
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: de lilla extra så slår de 2009
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: den listan kan göras lång, trust me!
Största misstaget?: att jag har blivit så glömsk & slarvig
Har du varit sjuk eller skadat dig?: faktist inte, halleluja!
Bästa köpet?: mina träningsbyxor som jag får sån fin rumpa i, HAHHAAHA
Vad spenderade du mest pengar på?:bananer, kläder och mat
Gjorde någonting dig riktigt glad?: sommaren, take me back!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: måste säga volbeat - still counting
 Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: jag har varit som en berg&dalbana genom hela året faktist.
Vad önskar du att du gjort mer?: tänkt igenom mina val utav saker mera.
Vad önskar du att du gjort mindre?: slarvat bort saker, blir ju galen på mig själv!
Hur tillbringar du julen?: med min söta pappa
Blev du kär i år?: nej
Favoritprogram på TV?: paradise hotell, självfallet GO JACKIE
Bästa boken du läste i år?: ego woman
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: en orm (U)
Något du önskade dig men inte fick?: en blå fyradörrars bil, hehehe blir till 18 års dagen.
Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: blev en galen kväll med två av mina legender som orkade natten ut, hahah (L)
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: att jag kan bli 18 & ta studenten och börja leva någon gång.
Vad fick dig att må bra?: mina fule vänner & familjen, LOVE!
Vem saknade du?: umgicks med alla så jag saknade ingen eller de lät wierd...

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-22 00:33:27

stig 4-evvvaaa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela