åh färjestaaad.

Publicerad 2009-02-04 10:42:14 i Allmänt,

Klippningen igår blev bra, skönt att de är oslitet och fräsht nu! :)
Utveklingsamtalet gick hur bra de också, lars bara öste på med beröm och jag tackar och tar emot :d
Köpte mig en ipod nano den blåa igår också, älskar den! :)
Åkte ut till färjestad till lisa och sov här inatt, vi myste med wook och film. :)


Lisa är redan i skolan för hon började vid 9.
Själv börjar jag 12:50 för vi har inställd svenska och matte, hur gött? :D
Myste med mille tills vi drog oss upp ur sängen och tog en morgonpromenad.
Nu har vi ätit frukost tsm också, mys! :D haha.
Bara en vecka kvar tills jag har honom hos mig varje dag, wiie! :D
Alltså är de bara en vecka kvar till lisa åker till thailand, fuskis! :p

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela