jag har en hund.. i två veckor!

Publicerad 2009-02-10 11:18:44 i Allmänt,

Snörvel, host, pust och stön är de enda jag ger ifrån mig just nu..
Sitter och gör mitt engelska arbete och näsan rinner, halsen värker och örat börjar kännas av.. Knarka nässpray (som nästan är slut..)
Blev ingen skola för mig idag, kändes bättre att vila upp mig istället.
Lisa åker till thailand idag också, jag hade mer än gärnat åkt med henne.
Hon får ha de bäst på andra sidan jordklotet och bada åt mig! :)
Jag får sköta om lilla mille, ska bli otroligt roligt =)



Denna cooling är min i 2 veckor!

annamaria;

Kommentarer

Postat av: soffan in thai

Publicerad 2009-02-10 12:31:57

skam bort honom ordentligt anna! :P och ge honom en fet puss och en STOR kram varje kvall och sag att sofie alskar honom, ok?



varma kramar til ldig och lena som ar sa underbara och tar hand om var lille guldklimp <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela