mor-dotter-dag!

Publicerad 2009-02-27 20:57:37 i Allmänt,

Varit igång enda från klockan 10 imorse tills nu..
Dagen började på gymmet där jag sprang på crosstrainern i en halvtimme innan jag hoppade in i duschen och fräshade upp mig, när jag senare mötte upp mami på stan för att luncha tillsammans på oliven! :)
Åkte och storhandla och vidare till bergvik där vi gjorde några fynd till oss själva! ;d
Väll hemma var de dax att börja med middagen som bestod av kykling gryta med oliver med rotfrukter och sallad, hur gott som hellst. Jag är proppmätt! :D
Så ska de låta står på och godisskålen rullar snart in, mys! :)
Love u mami!<3



annamaria;

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-03-01 15:10:02

Härligt med ledig dag ihop med dej...du är en vitamininjektion.. full av liv och energi..älskar dej också...Var rädd om dej..Kramizzz!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela