måndagsträning, löve!

Publicerad 2009-02-16 19:39:31 i Allmänt,

Helgerna går så otroligt fort att man knappt hinner tänka nästan..
Har ifall varit en rolig helg med en massa underbart folk och mys, like always! :)

Måndag menas ny vecka och den kommer ta slut lika fort som den kom, men de är bra för jag längtar redan tills nästa helg.
Måndagar gillar jag för alla är så taggade för att ge allt på cykelpuls, wihooo vad kul de är! :D
Svetten rinner, pulsen jobbar och de är bara såå härligt! ;d

Tog en vända på stan med louies och karro efter skolan då karro äntligen hittade sig ett par hela skor! ;d
Till mig själv köpte jag ett i.d mineral foundation av presentkortet jag fick av pappa på alla ♥ dag.



Lax och potatis till middag har varit efterlängtat. Försöker lära mig äta ägg till frukost med de går inget vidare..
Blir en långpromenad med mille senare.
Han har gjort så både jag och daniel vill skaffa hund, hoppas mamma är lätt att övertala! ;d



annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela