krakel spektakel

Publicerad 2009-02-05 20:11:51 i Allmänt,

Efter som lisa just nu befinner sig på dass med sin engelska bok som hon har läst så fint för mig ur så tänkte jag fördriva tiden med att skriva ett inlägg innan vi ska ut och gå med mille! :)
Befinner oss fortfarande på färjestad och de är så mysigt! :d

Vad har jag annars gjort idag då?! :d
jaru.. mitt minne är lika bra som en guldfisk..
Jo, kom igång med gk:n&engelskan lite idag eftersom de ska vara inlämnat på måndag.
Jag har alltid svårt med att påbörja något nytt och tar tag i de i slutet, får bli ändring på det.
Besökte museet på historian för att kolla/lyssna om förintelsen.
Urs så hemsk, kan inte ens tänka mig hur hårt dessa judar har haft de.
 Mötte upp lisa på sats efter de och vi köre spinning och core som alltid på torsdagar! :D
Nyss käkat sallad och nu blev hon klar, woho! :D




annamaria;

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-02-06 14:23:50

sv: tack så mkt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela