pockerface

Publicerad 2009-02-19 15:14:42 i Allmänt,

Torsdag idag alltså, denna vecka har gått otroligt segt faktist, wierd..
Men snart helg och de gillar vi!
Inställd gk & historia idag så vi fick sluta tidigare! :d
Käka på waynes på lunchen med brudarna, mys! :)
Pappa fick komma och hämta mig efter skolan för jag orkade inte stå och vänta en timme på nästa buss.
Vi svängde förbi beauti center och köpte mera i.d. smink/borstar för jag blev kär i de efter första användning! :p
Ska strax springa iväg till bussen för att köra slut på mina sista krafter i gymmet är de tänkt.
Jag är redan hur trött som hellst.
Färga håret senare också, bye blondie utväxt! :D

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Alicia

Publicerad 2009-02-19 19:17:04

Snygg blogg du har ;)

Postat av: lisa

Publicerad 2009-02-23 10:05:21

oh, jag saknar dig so mycket!! jag langtar tills pa torsdag da jag far traffa dig sotnos! halsa lena, mille och daniel! pusspuss

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-02-23 13:39:20

Snygga vi kommer va i sommar då med våra bikinisar, höhö!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela