dutti flicka

Publicerad 2009-02-25 22:30:25 i Allmänt,

OM jag har varit duktig idag! :D
Storstädat rummet från topp till tå så det verkligen skiner och är rent där inne nu! :d
Finns inge bättre än att gå och lägga sig i nybäddad och ren säng med gg på tv att somna till, längtar redan tills läggdax! :D
För när jag vaknar imorgon så är lisa hemma, underbart! :D
Som jag har saknat henne!
Fick mig även en överaskning på dagens combatpass. Den nya koregrafin släpptes idag!! :D
Och vad jag gillar elins pass, hon får en verkligen att ta i enda från tårna! ;d
Så dagens combat pass kunde inte bli så mkt bättre! :D

annamaria;

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-02-26 11:14:21

frågestund på min blogg!

vore jättekul om du kunde ställa en eller flera frågor!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela