hela livet blev en helg.

Publicerad 2009-02-02 20:40:00 i Allmänt,

Jiises vad trött jag har varit idag..
Började morgonen med att kolla fel på shemat, trodde vi började 10 men var visst tjugo över 9.
Och jag gick upp vid 9, bra där! :p
Sa att jag hade varit hos tandläkarn så jag slapp frånvaron, höhö! :p
Skulle igentligen ha slutat vid 2 idag men vi slutade vid 4 för vi hade svenska så den blir inställd på onsdagsmorgon, så vi får sovmorgon istället! :)
Mitt huvud har dunkat så otroligt mycket idag, jag som aldrig får huvudvärk. Tror de var för att jag har drukigt dålig för när jag klunka vatten innan gymmet så gick de över! :)
Hade ställt in mig på att köra spinning men de var redan fullt så fick bli crosstrainern i en halvtimme och skidmaskinen i 10 minuter sen var jag slut i benen.
Nog var jag trött på gymmet också när de kommer fram en person till mig och börjar prata med mig som om hon kände mig osv, jag bara spelade med utan att jag visste vem hon var, kände mig lite korkad när jag stod och pratade hej vilt och även försökte lista ut vem hon var när de sen slog mig att de var en gammal lärare från högstadiet, men de kom jag på sen när vi sagt hejdå! :d haha.




Jag har blivit besatt av Veronica Maggio, vad händer med mig?! :p


Imorgon är det tisdag..
Då ska jag klippa mig som är riktigt välbehövligt.
Behåller längden och klipper upp det, ingen big deal.
Utveklingsamtal imorgon också, ops! ;d



annamaria;

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-02-03 17:35:14

Den blommiga du har från mq är så söt!



Och Veronica Maggio är braaaa ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela