Sportlov!

Publicerad 2009-02-24 23:17:17 i Allmänt,

Vilken kass upptadering de har varit ifrån mitt håll..
De är ifall lov nu och jag bara njuter! ;d
Startade lovet med att dra iväg med brudarna och bowla på karros födelsedag.
Vem gjorde inte den första striken om inte jag?! :D
Det levde jag länge på eftersom de bara gick neråt för mig tillslut.. Så nja, ett bowlingproffs lär jag inte bli.
Åkte ifall vidare hem till karro där de blev tårta osv. Pratade om de mesta in mot natten sen blev det hemgång, en mysig födelsedag med andra ord! :)

 


Idag blev jag och jessica fyra år igen och sprang lös i leklandet och hade de minst lika roligt som de 300 andra småbarnen! :d
Vi var väll inte lika smidiga men vi kommer aldrig bli stora vi två, vi lever kvar i våra barnsben! ;d





Morgondagen ska spenderas fullt ut med mille, eftersom de är sista dagen vi har honom! :p
Kommer bli tomt utan honom. Ingen som står och väntar utan för dörren och gnäller att han vill in på morgonen, ingen som tar mina skor och kläder, ingen som snarkar så sött och ingen som är så glad och busig hela tiden! :d
Men som tur är flyttar han bara 50 meter bort så kommer endå träffa honom! :)
Ska även passa på att ha en vara-duktig-dag imorgon och skriva klart historia arbetet, städa rummet efter att louise övernatta hos mig i helgen så kan ni tänka er hur de ser ut.
Ska även in till sats och köra slut på hela mig på combat, bara längtar tills den nya koregrafin släpps på söndag! :D

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-25 15:27:18

haha, ni sötnosar på leklandet<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-25 15:27:39

haha, ni sötnosar på leklandet<3

Postat av: JULIA FÖR I HELVETE! :D

Publicerad 2009-02-25 15:28:12

hahahaha, kommentarerna är från mig! ;d

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela