2009, bäst?

Publicerad 2009-01-04 16:29:44 i Allmänt,

Ett helt år har gått förbi och vi är nu inne på 2009, sjukt vad tiden går fort.
Nytt år, nya möjlighter säg de ju, de ligger faktist något i det ordspråket för jag känner på mig redan nu att det kommer bli hur bra som hellst, jag känner mig redan mycket gladare! 
Jag har inte världens förväntningar, för då blir jag bara besviken.
Men efter att ha haft världens roligaste nyår, den var verkligen hur rolig som hellst rakt igenom!
Så efter att ha fått en sån bra start på året så kan väll ingenting stoppa mig nu!? 





Lovet börjar lida mot sitt slut och hela jag bara skricker nej.
Jag vill inte tillbaka tills skolan, jag vill ha mera lov.
Vänt på dygnet har jag redan gjort och de kommer bli svårt att vända tillbaka.
Där med har ni andledningen till dålig upptadering.
Men de är smällar man får ta när det är lov.
Nu ska jag äta upp min lax och få upp värmen igen efter att jag och lisa varit ute och gått i en timme i denna kylan.

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela