härrå snön

Publicerad 2009-01-24 11:25:44 i Allmänt,

Ett snabbis inlägg kan jag väll hinna med innan jag åker till papitulo! ;)
Gårdagen var lungn och mysig, vi käka tråta, godis, prata osv.
Blev en tidig kväll för mig för jag var sååå trött och sliten.
Snön håller på att försvinna faktist väldigt bra för då försvinner isen också.
Påtal om is, de var ashalt igår när jag, jessica och karro gick från skolan till stan.
Vi halkade runt och fick hålla i varandra.
De roliga var att jag sa "vem tror ni halkar först" och precis efter de halkar jag och ramlar omkull.
haha, lite komiskt faktist.
jaja, ska göra mig iordning nu! :)

annamaria;

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2009-01-24 19:34:26

shit.. JÄTTE fin blogg! :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela