körkort nästa!

Publicerad 2009-01-24 16:58:14 i Allmänt,

Blev en dag med papi, alltid lika mysigt! :)
Övningskörde på stora vägen och de gick galant, de är så kul när man kan! :D Körde även för första gången in i en rondell och det gick också hur bra som hellst, wiho! :D
(Så mamma, inga mera bortförklaringar om att jag inte får köra nu! :D haha.)
Tog en vända ner på stan och åt min första semla för året och drack en espresso, jag gör framsteg, hoho! :D
Fick med mig två par tröjor ifrån peak, ett linne från vila och ett par jeans leggins även dom från vila, jag bara älskar deras jeansleggins, jag minst sagt bor i dom! ;p Även lite saker ifrån the body shop fick följa med hem också! :)
Hemma på öa igen och jag ska sätta på ett herrans liv med björn gustavsson nu, jag bara älskar honom! :D
Blir bara softa hela kvällen, ingen ork eller lust till ngt annat :P

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela