träning är inte allt.

Publicerad 2009-01-16 23:52:33 i Allmänt,

Alltså, jag tror jag var ganska otydlig i det förra inlägget, skyller på tröttheten...
Men ifall det jag vill komma fram till är att jag inte bara vaknar, skolan, tränar, hem all day long.
Att jag bara tränar, tränar, tränar VARJE dag och att jag tar träningen före andra, så är det inte.
Okej, jag kan hålla med er om att jag är en träningsnarkoman.
Men en sak som jag verkligen hatar är när folk förändras till det dåliga och helt plötsligt tar andra saker före en.
Jag tränar mycket, det kan jag hålla med om. Men inte så jävla mycket att de går överstyr och att jag tar det före.
För jag mår så mycket bättre av att träna både psykiskt och fysiskt det är just därför jag tränar.
Hoppas ni fattar vad jag vill komma fram till ;d


annamaria;

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2009-01-17 13:51:51

Hej min älskade dotter.



Klart man skall träna men man skall vara rädd om kroppen med den måste få vila med annars bränns musklerna ner. Blev klippningen bra eller???



Kram pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela