8 januari

Publicerad 2009-01-08 13:20:50 i Allmänt,

Andra skoldagen och jag är redan skoltrött.
Träningsverk har jag också efter gårdagens combat, jises vad kul de är! :D
Har just nu gk och ska påbörja ett nytt arbete (om nu lars kommer till mig innan lektionens slut vill säga..)
Innan februari ska vi välja till några kurser tills 2:an, lutar åt matte B och Hälsopedagogik för mig.
Spinning och core ska jag och lillfisen köra senare, kulkul :D
Efter de blir de tacos, natchos,tortillas u name it mys hemma hos mig med swm brudar 4 av dom ifall, hähä! :p
Back to work, laaaaars kom hit!

annamaria;

Kommentarer

Postat av: soffan

Publicerad 2009-01-09 11:12:10

anna, sluta skriv om combat! annars ger jag dej en höger jabb, sen en uppercut för att sen avsluta med en hård sidekick.. ;D ok?? (jag blir ju combatfrustrerad här borta :( ...)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela