bäst att passa på när hoppet är uppe!

Publicerad 2009-01-24 22:06:32 i Allmänt,

Inte dåligt med 3 inlägg på en och samma dag! :D
Jag fick världens kick när jag kom hem och skulle dra ut både datorn och skrivbordet ifrån rummet så det blev lite bättre plats plus lite finare på mitt rum.
Dammigt kan jag ju säga att de var, jises! :p
Får hoppas på att de blir en sväng till ikea så jag får inhandla lite nytt till rummet.
Var faktist väldigt roligt att kolla igenom alla gammla bilder på datorn som man har glömt bort, vilka minnen som kom upp! 
De hela  tog på krafterna och ryggen!
Får fortsätta med de imorgon för nu ska jag kolla på wallander som går på tvn! :)




för mycket kläder eller för liten garderob?

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-24 22:50:03

du har för mycket kläder sötis! ;P din garderob spricker snart!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela