torsdag

Publicerad 2009-01-29 19:11:58 i Allmänt,

Ganska så ovärt att åka till skolan vid 9 imorse faktist när vi inte började med själva grejerna vid 11.
Då vi lyssnade på någon kille som pratade om sex/kärlek, ganska roligt när han var lite eronisk också! ;)
Jag och jessica dissa balance & afro och hoppa in på tennis och badminton istället. Några tennisproffs lär de inte bli av oss men roligt var de ifall tills mitt ben börja göra ont.. ;p
Pappa hämtade upp mig i stan efter att vi slutat då vi svängde förbi oliven.
Åkte vidare hem till honom då jag väntade tills han slutat så vi kunde ut och övningsköra! :)
Tyckte faktist jag har gjort stora framsteg i trafiken nu.
Körde på motorvägen för första gången idag även min första omkörning eller 3st rättare sagt, varav en lastbil.
Who´s the bitch now? ;)
Köpte även 2 par skor idag också, riktigt snygga enligt mig! :)
Ska sätta på en beckfilm nu. Får mig att tänka på öland i somras när vi somnade sött till dessa beckfilmer! :)

annamaria;

Kommentarer

Postat av: soffan

Publicerad 2009-01-31 07:33:43

öland & beck, snarkningar & kyla - MYS! hoppas vi drar i sommar igen! :)



hur känns det att snart bli hundmamma då sally? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela