love me, hate me.

Publicerad 2009-01-15 20:06:29 i Allmänt,

Jag har flera gånger varit inne på blogg och tänkt att skriva världens längst inlägg.
Men det är bara de, vad ska jag skriva om?
Har haft rutan uppe många gånger och tänkt att nu ska jag att skriva så det rycker, men när jag väll ska sätta igång så står allt bara still i huvudet på mig och jag får inte fram ett enda litet ord.

Ingenting märkvärdigt har väll hänt om man säger så.
Jag lever vidare med både skolan och träningen, så mina dagar är rätt så enformiga.
Jag försår ju att det blir rätt tråkigt i längden för er om jag ska tjata om combat osv.
Efter jullovet vet jag inte riktigt vad som hände men jag blev helt anti mot skolan.
Riktigt skoltrött, ingen ork till att jobba, försovit mig en del osv.
Fast det beror nog på vädret och mörkret skulle jag tro.
Sommar vore ju nu ifall..
Men när jag väll tänker efter så borde det inte vara så jäkla jobbigt i skolan eftersom vi varken har prov eller läxor.
Men jag ska ifall inte låta tröttheten ta över utan rycker upp mig tills nästa vecka, då blir det andra tankar.
Det är ju trotts allt helg imorgon och denna veckan har gått så otroligt fort!
Ser ifall ut att bli en kanon helg, hoppas bara att jag hinner umgås lite med V.


annamaria;

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-01-16 23:58:40

sommar vore ju inte helt fel!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela