big löve to my lövly L.

Publicerad 2009-01-27 21:56:15 i Allmänt,

Tema vecka i skolan med temat kärlek och hälsa, faktist ganska roligt. Bättre än att jobba ifall ;p
På torsdag är de aktivitetsdag då jag och jessica ska ge oss in på afrodans och body balans, vi två som är lika viga som ett kylskåp! ;p

Jag och lisa käka sallad på lilla saluhallen idag innan träningen. Herregud, vad knäppa vi är! :D haha.  
Vi har skrattat så vi tränade magmusklerna lite extra! :D
Men de är ingen nyhet att jag och lisa är knäppast tillsammans, de gillar vi! ;d
Efter ett hårdträning på sats drog vi vidare till skin deep och sen till bergvik.
Dock gick inte bussen längre än hela vägen till bergvik så vi fick vänta yttligare 15 minuter på att en annan buss skulle komma.
Men vi dansa bort tiden så de gick fort ;d
Drog runt på en rosa resväska inne på bergvik som lisa köpte som hon ska ha med när hon åker till thailand.
Behöver jag ens nämna att jag kommer sakna ihjäl mig?
Träffa karro en sväng på kvällen också, stackarn som har haft ont i magen i 1 vecka nu, krya på dig! :)

Ska softa lite i soffan nu! :D


 



annamaria;

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2009-01-27 22:22:16

haha, snögg bild älskling!

Postat av: jessy

Publicerad 2009-01-28 08:52:59

baben no. 1.

love you

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-01-29 22:49:45

Söt du är då gull!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela